Wednesday, January 27, 2010

bismillah.....alhamdulillah masih hidup lagi...hari yang paling sibuk,celik mata sudah berderet kerja menanti sungguh melelah kan ku ..alhamdulillah Allah bagi cuti tak berganti....maka macam lipas kudung lah aku membereskan kerja.

pagi mesti lah siapkan hubby nak gi sekolah,nampak gayanya,sampai pencen gi sekolah,sarapan wajib ada,semangat gi sekolah sentiasa berkobar-kobar ni..aku kagum dgn semangat dia....sentiasa ceria...walau kekadang otak serabut juga..sabar jer itukan dah rezeki kita,buat yang terbaik!!!!hantar ke pagar umah bye bye.. doakan dia,ermmmmm.

"mama"pendek jer bunyinya,mata masih separuh dibuka,"nak milo"emm....Zahin dah bangun... nilah anak mama yang suka ambil sarapan....yg lain tu minum air jer...pegi tadika perut kenyang ..ha kalau nak tau budak ni kalau nak mandi kena main kejar-kejar dulu...hek hek hek...penat aku ,namun aku bahagia kerna dia mambesar di depan mataku,aku menyusukan selama 3tahun tepat,terlebih setahun dari yang dah ditetapkan,puas sgt...dapat beri susu yg terbaik sekali didunia,

kesian baby sekarang kebanyakan tak dapat menikmatinya,ganti dgn susu lembu....maka jadilah bla bla......nak bagi susu yg terbaik memang sangat mencabar dan perlukan kesabaran yang tinggi hanya ibu sejati aje yang mampu,mak kita sepuluh org anak semua susu terbaik didunia,alhamdulillah semua sihat dan sangat erat hubunganya dgn anak-anak...orang kata anak yg diberi susu ni walau jauh dimana pun pergi,dia tetap ingat ibunya ...alhamdulillah aku dah pun menikmati kasih sayang anak-anakku,

oh zahin cepat pakai baju!!!!!"mama hantar gi tdk"naik motor jer dekat lubang hidung jer....saat yg mengembirakan zahin,dapat jumpa kawan hehehe...cium pipi kanan cium pipi kiri cium dahi mama lepas tu peluk mama ok bye mama....selamat masuk tdk"CILIK CERDIK"
sambung esok lak......bye

No comments:

Post a Comment