Monday, February 22, 2010

Papa Rock penyayang...

Assalamualaikum....bismillahiromannirohim...selawat dan salam keatas junjungan kita nabi Muhammad Saw...
Nak cerita hari tentang pengalaman baru sebentar tadi..ketika aku menemankan hubbyku dihospital pagi tadi...alhamdulillah...nampak lah seseorang yang sangat menarik perhatian ku...maksud aku pasangan ler,kalau kitapandang dari luaran memang nampak rock kapakkk giler lah mamat ni aku pun mula lah buat infrens..lah macam2..aku perhatikan ajelah dengan rambut panjang ribondingnye..panjang melepasi bahu..hitam.sungguh rambutnya..mengalah kan rambut Kajol heroin hindustan..memang rock..masa tunggu hubby tu aku selalu bawa buku untuk dibaca .yelah kan takkan nak duduk aje ,lama tu maklum hospital kerajaan..free dan sungguh ramai pesakit luar untuk mendapatkan rawatan..ramai merunggut2 termasuk hubby yang nampak dah boringnya menunggu giliran...aku okjer sebab ada bahan untuk dibaca tak lah boring sangat..

Hah..tiba-tiba datang mamat rock kapakkkk tadi duduk disebekah ku ,...adoi...hai..dengan anak dalam dakapannya aku rasa umur satu tahun kot dan sorang lagi mungkin dua tahun lebih...teperanjat aku..rock2 juga ..bapa penyayang rupanya...bancuh susu,siap dodoi kan anak yang nangis nak tidur...terharu aku..tengok..hemmmm lain kali jangan menilai orang melalui kulitnya aje kan..pasangan bahagia..melayan anaknya penuh lembut dengan kasihsayang...
siap tidurkan anak dengan zikir lagi..alhamdulillah..pandai dia jaga anaknya..semuga anaknya akan jadi anak yang soleh...amin..


2 comments:

  1. salam kak

    rock2 juga rasanya he he

    alhamdulillah, rasa tanggungjawab melebihi segalanya

    ReplyDelete
  2. Walaikumusallammmm..Ya Pak Itam syukrannn sudi ziarah blog saya..yelah tanggungjawab..itu wajib di laksanakan...dgn sempurna...

    ReplyDelete